maanantai 10. helmikuuta 2014

"Täst kaulahuivista piti tulla pipo" Näin voi käydä vain Vilmalle.... xd

Hej! Kaikki pallerot ja palleron alut!

Mun postaus into on palannut suurempana kuin koskaan..:o 
Ja päätin toteuttaa itseäni musashootin äärellä... 
Johon laitoin Sebu herran ja Hazzin neidin.. rouvan
ja ettei kukaan erehdy luulemaan..Niillä kahdella ei ole mitään juttua. Sebu oli vain unimainen.Jonka vuoksi tähän sopiva.

Viikonloppuna viettelen synttäreitäni. Olen hei jo isotyttö! Kokonaiset 14vuotta! 15päivä
But. Anyway. Janika tulee silloin jos nyt kukaan ei kuole tai mitään muuta tapahdu.
Joten viikonlopulta tulee KASA kuvia. Ja ja ja. Perjantaina, kun ystäväiseni saapuvat
nukkejen kera. (niillä keillä on) Luvassa on TODELLA paljon nukke kuvia.
Tämä helmikuu on juhla kuukausi. Hazz pallero täyttää 27päivä 16v.:o(ollut minulla 2vuotta)
Sekä oma pikkuinen kakarani Irina 25päivä 15vuotta. Huh huh...xd 

Mutta asiasta nukke kuviin.Olkaa hyvä musashootti:









 Mä tulin pahat pedot  häätää. Teen sen musan kautta silloin kun mä en oo täällä
 Mä oon sun oma unisiepparis
 Jokaiseen painajaisolentoon lyön mun tulimiekkani
 Laulan sut uneen kaukaisuuteen
 Kuas turvaan jonne ei ne kuule
 Ne jotka tekee unistasi painajaisia
 Unia jotka nähdään täällä aina samanlaisina
 Mä pyrin tuomaan valoa sun nukkuessa yllesi
 Pöyhin sun tyynesi ja hyräilen tyynesti
 Sun ei tarvi pelätä enää
 Painajaiset tästä lähin ei selätä ketään
 Älä ajattele liika älä murehdi turhista
 Kunhan kuulet vaan mun äänen ja sen tunnistat
 Tiedät kun sä kuulet sen niin sun ei tarvi pelätä
 Mä pidän huolen siitä et voit hyvin mielin levätä
 Shhh! Nuku rauhas lapsi pieni
 Mä tulin turvaamaan sun tiesi
 Salli mun uudestaan sut uneen tuudittaa
 Nyt hyvää yötä ja kauniita unia
 Shhh! Lapsi pieni nuku rauhas
 Annan unen kuljettaa sut kauas
 Mä pidän huolen ettei painajaiset hyökkää
 Nyt kauniita unia ja hyvää yötä
 Iltasin välil jollei ei uni meinaa tulla
 On aika unibiisi kuulla
 Jos kuulet sängyn alta rapinaa
Mä pidän susta kiinni, mä oon täällä vaan sun takias



Omistettu

kaikille Sebu ja Hazz faneille
Janikalle
Jeminalle(thö Sebu fanien puheenjohtaja xd)
Annelle


//Vimla, Hazz ja Sebu

9 kommenttia:

  1. IHANA SHOOTTI!!!
    Ja Sebu on komee blondina, EIKU xD

    J

    VastaaPoista
  2. Inunananana shootti
    Ja Vilma rakas minä en osaa mitään lunan kaulahuivi ei ole vieläkään valmis ja aloitin sen jo kesäkuussa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on tätä moukan tuuria xd Kun jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia :D

      Poista
  3. Vilmaaaaaa.....! Vielä 4päivää! ;u;
    Nyt se on varmaa että tulen teille, jossain 4-5maissa, ku lähetään ajaa 3(?).
    Kiitti, tosta shootista. :D Auttoi mua hyvin paljon olin nimittäin viime yönä nähnyt painajaista... ;n; (the GazettE aiheinen painajainen XD)
    Kohta Hatsi on yhtä vanha kuin Alice ;u: (Vaikka Alice ei kyllä vanhene enää, mutta whatever.... XD)
    Namida-Chan rukka ;u; joutuu aika suuren nukke joukon pyörteisiin mukaan. (Se taitaa kyllä Angstata yksin jossain nurkassa ajatellen; Tsukikooo-Channnn...! Iso-siskoooo....! Pelottaaaa! Tyylillä. Sit muut nuket on sellain What the Hell?!
    Ja kun tulen teille saat kärsiä tai nauttia,(en osaa sanoa pidätkö Visual kei musiikista joten...) kun kuuntelen the GazettEa, Nightmarea jne... XD Eniten GAZETTOA!!!! <3
    Toivottavasti se sun Syntterilahjas ehtii tulla sieltä jostain helvetistä.... ;u; Miuten se on... - *Alice peittää suun ja sanoo murhaavan katseen kera; Helvetti Janika, turpa kiinni*
    Mutta, joo taidan mennä nukkumaan.... 2tunnin päästä ja kello on nyt 0:28 XD Tai en välttämättä nuku... EI HELVETTI, on pakko nukkuu on vihdoin jonkin verran saanut unirytmeistä kiinni en voi irrota niistä(huom! Vain päivän XD). Mutta, taidan silti valvoa puoli 3 asti vielä... :D Oyasuminasai, jo etu ajassa!

    VastaaPoista
  4. Voi Janika rakas <3 Ikävä on jo niin suuri.;__;

    Nyt nyt. Alkaa käydä lapsi ajoissa nukkumaan ;D Jotta kouluun jaksaa herätä!

    Ihana kuulla <3

    VastaaPoista
  5. Ja kiitos hei kaikki!

    Pinkku K: sen voin luvata :D

    VastaaPoista