torstai 27. helmikuuta 2014

Äidin rakkaus

Heipsuli vei!
Tyttöseni ovat täyttäneet vuosi n.n
Irinalla oli syntymäpäivä 25.2 ja Hachikolla 27.2
Kuten viimepostauksesta saitte tietää pienen kömmäykseni xd
Irina on antanut sen jo anteeksi n.n
Mutta mutta. Kuten tapoihin kuulu synttäripostaus on jotain erikoista.
Tällä kertaa luvassa on Irinan vuosi video ja  tarinan jatkoa.
Tarinassa esiintyy Yuki niminen nukke. Nukke EI liity tarinaan jatkossa mitenkään!




Irina: Kuten jokaisena vuonna olen tämän syntymäpäivän jälleen yksin


Hatsie: au mun pää...
Yuki: heräsithän sinä
Hatsie: *sätkähtää* kuka sinä olet? 
Yuki: anna autan sinut ylös. Ei prinsessan äidin sovi maassa istua.
Hatsie: *epäröihieman* prinsessa?
Hachiko: Mitä jos kertoisit miksi olen täällä? Minne olet viennyt minut?
Yuki: shh. Sinulla on paljon kysymyksiä. Minulla taas ei ole kysymyksiisi vastausta.
Yuki: Mutta vastaukset löytyy sinusta.
Hatsie: JOS ET PUHU MITÄÄN JÄRKEVÄÄ! MINÄ HÄIVYN!
Yuki: eipäs hoppuilla.
Yuki: Sillä minulla on jotain sinulle kuuluvaa..
Yuki: Tämä käärö on varmaan sinun?
Hatsie: Hawily

Yuki: Olen huolehtinut hänestä edelliset kaksivuotta. Hän ei ole kasvanut tuosta yhtään tai sanonut  sanaakaan. Ennen eilistä. Josta tiesin sinun olevan tytön äiti,
Yuki: Mutta nyt jätän teidät kahden. Pidä huolta Hawilystä.
Samalla hetkellä Yukin poistuessa Hatsien mieleen palautuu kuva...

Muisto pojasta jolle olisi voinnut uhrata koko elämänsä.
Hatsie: mendigo....






//vilma//

6 kommenttia:

  1. Ihana jatko! Menempäs nyt kattomaan ton videon ♥️

    VastaaPoista
  2. ihana!!! pian jatkoa <3<3333
    onnea pikkuneidit

    VastaaPoista
  3. Iip, apua aivan ihana kuvatarina ; w ; ♥♥♥
    Oon sanonut tän varmaan sata kertaa mutta, Hatsie on aivan yyber lutuinen n w n
    Omnomnom, saat taas pian tehdä niitä sun ihania shootteja, olen kaipaillut niitä ; ___ ;

    VastaaPoista
  4. Tosi upee kuvatarina <3 Jatka piaananna! Onnee tytöille :)

    VastaaPoista
  5. Hei kiitos kaikki! Tytöt kiittää kaikkia onnittelijoita! Kiitos kaikki mahtavasti kommenteista! Ootte parhait!

    VastaaPoista
  6. Ihana kuvatarina!Onnea!Tuo Yuki taitaa olla siskosi nukke?

    VastaaPoista