tiistai 25. helmikuuta 2014

Pakkomielle haasteisiin xd

Olen tehnyt saman tyyliseen haasteen jonkun aikaa sitten mutta :D
Teen uudestaan koska tykkään haasteiden teosta ^^''


 kertooko tämä jotain 8)

Mutta. Irinalla on tänään synttärit. Ja arvatkaa kuka apina naama unohti kokonaan >.< *tulee nurkan takaa häpeissään* eh... Ja kun iskällä olen ja jätin Irinan kotiin.. Hups... xd Toivotaan että Irina antaa anteeksi kun näkee lahjansa 8) Mutta hei! Spessua tulossa huomenna tai 27päivä viimeistään (varmaan silloin) Koska sinä kirottuna päivä Hachiko tuli >.<  2vuotta olen hänen naamaa katsellut. olen ihanan positiivinen häntä kohtaan... shhh
Mutta selittelen sitten joskus tätä turhaa shaibaa lisää. Synttäri postausta tulossa tytöistä 8) 
jos saan itseni tuonne ulos.. Okei.. menin tänään Hachikoa kuvaamaan.. Kylläh. Sorran Irinaa. Jätin hänet kotiin mutta otin Hazzin xd Olen ihana ihminen...

Mutta nyt päästän teidät haasteeseen... 



1. Kerro kuinka kauan olet nukkeillut
2. Kerro montako nukkea sinulla on
3. Kerro mitä malleja ne ovat
4. Kerro nukeistasi 3 - 5 hyvää asiaa
5. Haasta ainakin neljä henkilöä
 
 
 
1. Kuten sanottu KAKSI KIROTTUA VUOTTA OLEN HACHIKOA KATSONUT
 
 
 
2. 2 8) 
 
 
 
3. Pullip Hatsune Miku ja Dal Robin vers. Ciel
 
 
4. Voi kökkö.. 
 
SEURAAVA KYSYMYS KIITOS
 
Ömm...  Hachiko on täydellinen. <3
Sen toinen simmu vain irtoaa... (siru)
Noh. öö.. Irina on Irina.. Se on semi.. En tiiä xd
 
 
 
5. Hah. Haastan. Ömm.. SEN JOKA JAKSAA 8) 
Vitsi vitsi...
 
Yua Yai
PinkkuK
Ansku Jn
Namiko
 
 


//vilma//

Onnitteluja Irina vanhukselle.. pelastakaa mut.. ettei se syö mun päätä. se kuuluu vähän niin , kun tähän 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti