torstai 5. joulukuuta 2013

Voisitko sä ottaa tän nukkeilun tosissaan :D

Huh heijaa. Taidan olla kipeä.. Irina masis on tainnutettu.. o.o Se taintui eilen. Pistin tyttösen pärstään kaksi lävistystä, Ja vola. Heti parani. Sain tänään jonkun piikin ja aloin kuvaamaan tytöstä musashoottia. Onhan kaikki muutes nähnyt blogin joulukalenterin? 


Omistettu ihanille sister forever tyttöilleni joita ajattelen aina tätä kuunnellessani~

Janika hanipöölle <3
Anne murmelilleni <3




klik






 Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa 
 ja nyt kuvittelet että se on sinä jonka päässä viiraa 
 yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun 
 ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu 
 anna minun 
kantaa, auttaa
 anna minun anna minun 
 anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa 
 hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivipohjaan 
 hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät 
 hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa 
 sama se vaikka sinä rakastuisit johonkin väärään 
 sama se jos et sinä opi vielä siitäkään 
 tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan 
 jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa 
 anna minun 
kantaa, auttaa
 anna minun anna minun 
 anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa 
 hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivipohjaan 
 hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät 
hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa






Anna minun tulla viereesi ja lohduttaa.
 Hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät
 hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa 
 Hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät
Hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa


Huomasiko Janika Lucyn kuvan? :)

//vilma ja Irina.//

14 kommenttia:

  1. Tottakai oon huomannu ton joulukalenterin :3 Ja ihana shootti <3

    VastaaPoista
  2. Oih, aivan ihana shootti *w*
    Pikku Irina on aivan ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihhanaaa <3 Kiitos kiitos.
      Irina kiittää ja kumarta..~ <3

      Poista
  3. Siellähän on paljon lunta. Tiedän tunteen kun joku nukke ei nuketuta mutta sillon keskittyy vaan toiseen nukkeen. Tai ostaa lisää nukkeja :D.

    Pullip Suomessa on muuten menossa jouluhaaste. Käy sinne viskasemassa myös nuo joulukalenteri kuvasi :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jebh. Tänne on lumi pienten mökötysten ja huutojen jälkeen satanut.
      Itselläni on myös ongelma. ei. ei. Pitää malttaa säästää kameran jalustaan.

      Juu tottakai. :D jos sais tilin toimimaan.

      Poista
    2. Laitan varmaan huomisesta eteenpäin~
      Koska kuvat on poistettu koneelta. :)

      Poista
  4. oi tuo sinun pieni irina on niin suloinen :3

    VastaaPoista
  5. Irina on liian suloinen mun silmille </3 Ei mun blogiin kukaan muu melkeikään kommaa ._______.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogger poisti osan mun kommentista ? :D Tässä se oli : Niin että kiitos ku jaksat kommata aina mun blogiin </3 Ja Irinalle sopii noi lävistykset ;3

      Poista
    2. Irina kiittäää~
      Tottakai jaksan. Autoit minua kommenteillasi kasvamaan nupusta kukaksi. Minun vuoroni auttaa sinua :)

      Poista
  6. Kiitooooooooos, Vilma....! <3
    Ja kyllä huomasin Lucyn kuvan. ;D
    Kiitos, tästä shootista, lupaan tehdä sinulle shootin heti kun nukkeilu innostukseni kasvaa, ja luon uuden blogin. Noh, nukke innostukseni taitaa kasvaa jo heti kun saan Yuminan joten... ;D

    VastaaPoista