tiistai 31. joulukuuta 2013

Revenge 1/2

Tarina hetki lapseni :D
Pientä infotusta tähän alkuun.. 
Hatsien ja Irinan tiedot ovat muokattu ja kunniaa lukijoille osio.. (viimein)

Tarina ei jatku näin nopeaa tahtia tavallisesti. Nyt on poikkeus hetki.. 
Mutta lapset rakkaat nauttikaa! :)






 Sebastian: Sain muutama päivä  sitten oudon kirjeen. Siinä käskettiin minua saapumaan kuolin paikalle missä Hachiko kuoli kaksi vuotta sitten.
Sebastian: Kirjoittaja tiesi Irinan tärkeydestä minulle. Ja onnistui käyttämään häntä kiristys keinona. Joten minun oli pakko saapua...


Sebastian: Eikä häntä näy..

 Sebastian: VOI HELVETTI TULINKO TÄNNE TÄYSIN TURHAAN!
 Irina: Sebu?
Sebastian: Mitä SINÄ täällä teet? Täällä on vaarallista..  Enkä tahdo sinulle käyvän mitään..
 Irina: Eniten satutat minua jos et kerro minulle mitä täällä tapahtuu..
Sebastian: *huokaisee* Hyvä on.. Luulen että Esmeralda lähetti minulle kirjeen. Hän käski minun saapua tänne tänä iltana..



Irina: Hänen tulostaan ei seuraa koskaan mitään hyvää..
Sebastian: hiljaa.. kuulin jotain..

Puskasta alkoi kuulua outoa rätinää...
 Irina: Ha-hazz? D: *paniikissa*

Hatsie: olen palannut kostamaan....





//vilma//





7 kommenttia: