maanantai 6. tammikuuta 2014

Milloin rakastat minut vahvaksi?

Tämä shootti on Janika sinulle omistettu! <3


klik

 Näiden tähtien alla
 Sua odottamalla
 Mä kulutan aikaani uskoen
 Että rakkaus on laava  joka kuljettaa
Saa kylmän raudankin hehkumaan
 Näiden tähtien alla
 Mä palvon sua
 Ikkunalla katselen sua
 Milloin rakastat minut vahvaksi
 Sydämmeeni kirjattu nimesi
 Näiden tähtien alla
 Sua odottamalla
 Mä kulutan aikaani uskoen
 Että rakkaus on laava
 joka kuljettaa
 Saa kylmän raudankin hehkumaa
 Näiden tähtien alla
 Olet osa mua
 Sydän rintani alla
 Mä kaipaan sua
 Miks lähdit ja muutuit tähdeksi
 Sydämmeeni jäännyt sun nimesi
 Näiden tähtien alla
sua odottamalla

 Mä kulutan aikaani uskoen
 Että rakkaus on laava joka kuljettaa
 saa kylmän raudankin hehkumaan

 Näiden tähtien alla
Näiden tähtien alla
Sua odottamalla

 Mä kulutan aikaani uskoen
Että rakkaus on laava joka kuljettaa

Saa kylmän raudankin hehkumaan
Näiden tähtien alla



Hyvää myöhäistä syntymäpäivää rakas!

Odotan sinua ikuisesti!

//vilma//

4 kommenttia:

  1. Voi ei, aivan ihana ja koskettava shoot ..... ;_______;
    Nyt mie itken täällä :D
    Nyt sanon suoraan, muistan kun liityin sun blogiis, en tieny Pullipeista hölkäsen pöläystä, mä vaan katsoin Hachieta "ompas kaunis nukke" liityin ja sen jälkeen rakastuin sun blogiis ;w;
    Vaikka blogin kuvien laatu ei ois 600e järkkärin laatua, se ei mua kiinnosta riittää että kuvat on kivaa katseltavaa, että blogi tekstit on ihania ... ja että nuket on ihania ;3;
    Tää blogi on aina ihana valo pilkku päivässä kun postaat, oot yks mun lempibloggaajista, en ymmärrä miten sun shootit saa mut aina itkee, en ymmärrä, oot ihana bloggaaja, jatkathan samaan malliin ~

    VastaaPoista
  2. Täää oli varmaan sulta onnistunein shootti :3 <3

    VastaaPoista
  3. Voi ei! kiitos kaikki!
    Mä en tiedä mitä tekisin ilman teitä!
    Ainakin voin lähtä hyvillä mielin kouluun!
    Yua Yai: Ei kamala... D: Nyt olen kuin maani myynnyt!

    VastaaPoista