perjantai 8. maaliskuuta 2013

sun särkyä anna mä en

Kappale mitä olen kauan jumaloinnut. Sitten tuli sellanen snäp. Ja päätin tehdä sen musashootin.
Alkuperäisesti olisi kuulunut tehdä Rozen Maidenin kappaleesta. Mutta, kun kielitaitoni
ei ole mikään paras.  Niin tekaisin tämän.  
Ommattu Wijalle.



play


 kun voimat oudon maan...
 sut veisi mukanaan.
 Mä missä lienenkin niin tulen takaisin,
 Sun rinnallasi oon yön pedot, kaikotkoon. Sillä en sun särkyä anna mä en.
 Niin katoavaa. On voimat ihmisen,
 vain tuuli puhaltaa ja...
 kuoren hajottaa.
 Mutta en sun särkyä anna mä en.
 Et ole vahva, et. Yön varjoon pakenet.
 Mut seuraasi sun jään. En päästä lähtemään.
Viel aamu sarastaa. Se haamut karkottaa. Sillä en sun särkyä anna mä en.


 Niin katoaavaa on voimat ihmisen.
 vain tuuli puhaltaa. 
 Ja kuoren hajoittaa.

Sillä en sun särkyä anna mä en
 Niin katoavaa. On voimat ihmisen.
 Vain tuuli puhaltaa.
Ja kuoren hojattaa.


sillä en sun särkyä anna mä en.
 Niin katoaavaa on voimat ihmisen
 Tuuli puhaltaa.
 Ja kuoren hajottaa
sillä en sun särkyä anna mä en.




Niin surullinen kappale. Hatsie ja Irina on suloisia yhdessä.
Loppu kevennykseksi kuvia vielä Hatsie ja Irina neideistä.








Yritän saada kt:n kuvattua viikonloppuna. Viidennen kerran.


*commets?

8 kommenttia:

  1. Kaunis shootti<3 Ja toi toka vipa kuva on rakkaus♥

    VastaaPoista
  2. Ihanaaa! AWW! ne on muuten sulosii yhes o.o
    musa sopi hyvin kuviin.
    Muuten huomen kato mun blogii ;D

    VastaaPoista
  3. Öhöm,haluisin vaan sanoa yhen jutun,älä pahastu. Kuvat on aika yksitoikkoisia ja niissä on samat (tönköt) asennot lähes koko shootin ajan. Ja jotkut kuvat tuli vielä kahteen kertaan. Ööö,ja lisäksi,nukkejesi peruukit on aika huonossa kunnossa.

    Mutta oli tässä shootissa hyvääkin! Hatsien nassu on tosi suloinen <3 Ja shootissa oli tunnelmaa.

    Älä pahassu vaikka tulikin aika paljon kritiikkiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eimitää. Kritiikki on ihan hyvä juttu. Mun nukeilla ei ole vielä obitsuja niin asennot ovat puskasta repäiatyä kakkkaa. Kyseessä oli musashootti niin en asentoihin perustanut niin paljoa. Vaan tunnelmaan. Iri tytöllä on tarkoitus olla sotkuinen peruukki. Tyttö on katso noitatohtori.

      Poista