tiistai 26. helmikuuta 2013

Hatsie 1v!

Pikku neitini täytti juuri vuoden <3. Rupesin miettimään mitä kaikkea olen kokokenut Hatsien kanssa?
Vaikka mitä. Sitten ajattelin tehdä jonkin kivan tavan huomata Hatsien muuttumisen vuoden aikana. Ensin paketti kuvia Iristä. Sitten kuvia eiliseltä. Olin vaihteeksi Skidyn kanssa. Ei, ei ole
luvassa MH-kuvatarinaa. Kyllä tehtiin. Siis minä tein. Kun Skidy kössi Irin :o Mutta se meni vähän kakaksi. Eikä edes vähän. Mutta luvassa on sitten video Hatsien kuluneesta vuodesta. Siinä ei ole
todellakaan kaikki kuvat. Otin kuvat mitkä olivat parhaita. Mutta jos nytte huomaatte kuinka olen
kehittynyt kuvaajana. :3 Saatte jopa yllättyä :o Koska minä itse ainakin yllätyin ja suuresti. ;)

Luvassa:
*Irinan aavis kuvia yms.
*Skidyn kanssa sekoiltuja nukkeilu kuvia
*Hatsien synttäri tarina
*video





 Sori huono laatu. D:
 Mutta ymmärtäkää, että avasin tätä 21.00 






 Skidy ja Vallu


























 Hatsie 14v.!
 Vilma: Paljon onneaa vaan. Paljon onneaa vaan...
 Hatsie: *keskeyttää* MINÄ!
 Vilma: Tuleppas niin mennään katsomaan lahjaasi. :3
Hatsie: Jei!
 Vilma ja Irina: Hyvää syntymäpäivää!
Hatsie: Oi <3

 Hatsie: Todella soma kortti <3
Vilma: Irina piirsi sen.

 Hatsie: Kiitos! Kukka on todella ihana. <3

Hatsien tuntemia tyyppejä.  Huom. kukaan
ei ole kenenkään nukke! Suurin osa on mun mielikuvituksen
tuotetta ;)

Video olisi nyt vuorossa. Omistan kaikille Hatsien tapaaneille nukeille. Minun
ystävilleni jotka ovat auttaneet minua nukke harrastuksen kanssa. Lukijoille ja kommenttia
laittaneille. <3 Kiitos teille. 







*kommentteja vanhukselleni?
*ja Iristä

7 kommenttia:

  1. Lucy: IRIII! Mun tukka keitettiin ja leikattiin jo! X3
    Ali:Onnea HATSI RAKAS! Ikävä siuuut!
    Lucy:? Aaaa... Onneksi olkoon Hatsi!
    Mä:MUN KONE! Ai onnittelitte, jaa... Lucy mitä sä kirjoitit kaljustas ja peruukista.
    Lucy: .....
    Mä:Onnea Hatsi, Ens kerral lahja mukan! XDDD Iri <3

    VastaaPoista
  2. Irina on tosi sulonen<3 Ihana video ja onnittelut Hatsielle:)

    VastaaPoista
  3. Onnee hatsie ja irina on ihuna <3<3<3

    VastaaPoista
  4. Irinaaaaahhhhhh <3 Arvaa kuinka oon odottanut tätä postausta n w n <3 Onnea Hatsie :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet vai ihan odottanut?:O nyt liikutuin kiitos kovasti.

      Poista