perjantai 1. elokuuta 2014

Tulevaisuutesi on kuolla osa 1

Nyt hävettää..

Olen ollut liian kauan postaamatta.. Ja nyt tulen teille
huonon tarinan kanssa.. huoh.. Turha tähän tekosyitä on ladella.
MUTTA! Olen minä muutakin tehnyt kuin laskotellut..
Rakkaani oli käymässä Kotkassa, oli meripäivät ja näin Miljaa. 
Joten kiirettä on pidellyt.. Ja seuraavaksi maanantaina nokka kohti Pohjoista katsomaan
rakasta.. 
Hazz TAI Irina pääse ehkä mukaan. Hazz. Kuten aina on vahvoilla..
Mutta silti houkuttaisi ottaa Irina mukaan.. Kumman te tahtoisitte?


Nyt on silti aika päästää teidät kitumaan tarinan pariin...




 ?: Auttaako tuo puun hakkaaminen oikeasti mitään.. Satutat vain itsesi..
 Irina: minä olen liian heikko.. En voita Hachikoa ikinä..ellen vahvistu..

 ?: Mutta sinulla on selkeä ylivoima.
 Irina: Älä puhu paskaa..

 ?: Oikeasti. Voitit hänet viimeksikin.
 ?: Sinun tarvitsee vain..
 Irina: löytää hänen heikko kohta..
 Irina: TIETYSTI!
 Irina: OLET NERO!
?: olen vai?
 Irina: Nyt minun on vain keksittävä hänen heikkous..
 ?: . . .


***



 Irina: Kuulitko tuon?
 ?:Minkä?
 Irina: hysss.. *hiljentää pojan kättään heilauttamalla*

 Irina: ku... kuka siellä! 

 Hatsie: Ethän sinä minuun loitsua tekisi?
 Irina: sano yksikin hyvä syy miksi en
 Hatsie: ota hänet kiinni..
 Irina: JEANS! Miksi teet tämän minulle?
Jeans: Hatsie.. Hän rimpuilee..
 Hatsie: revi hänen kätensä irti.. Hän on vain nukke.. 
Irina: MITÄ! EI! ÄLÄ TEE SITÄ! Pyydän..
 Hatsie: tuoha hänet tänne..
 Hatsie: oletko valmis puhumaan?
Irina: . . .
 Hatsie:  . . . *lyö Irinaa kasvoihin*
 Hatsie: tämä voidaan tehdä helposti..
 Hatsie: tai helvetin vaikeasti..
 Hatsie: päätös on yksin sinun..
 Hatsie: tahdotko oikeasti kärsiä?
 Jeans: Hatsie.. eikö tuo jo riitä..


 Hatsie: sinulla on aikaa sanoa päätöksesi.. minulla on aikaa..
 Irina: anteeksi äiti..  anteeksi Sebastian..
 Irina: Minun on nyt aika lähteä...
 Irina: Olisin tahtonut sanoa teille viimeiset hyväsit..
 Irina: Halata Sebastinia viimeisen kerran.. Kertoa paljon häntä rakastin..
 Irina: anteeksi Hawily.. En olisi saannut erottaa sinua vanhemmistasi..
 Hatsie: Nyt tiedän tulevaisuutesi..

Hatsie: Huomenna roikut hirressä..




//vilma//

5 kommenttia: