torstai 1. toukokuuta 2014

Arvatkaa mitä mulla on 8)

Mimiconin lippujen, nuken joka yrittää murhata mut, mahtavien lukijoiden, ihanan pääsiäisen, ärsyttävien vammaisten kokeiden lisäksi..... Tarinan jatko-osa :D
Oli ihana kuvata  lämpimässä auringon paisteessa. haaa <3 Kuvausinto nousee pilviin!!




Hazz: voi raasua...




Hazz: mutta hei pikkuiseni..
Hazz: kun kasvat isoksi. Valtaat koko maan versoillasi. Sinusta tulee kaunis puska!
Hazz: vain taivas on rajanasi!
Hazz: . . . Minun rajat ovatkin pienemmät..
Hazz: saan katsoa kevättä ja kuunnella sydämmeni kaipuuta..
Hazz: kuunnella lintujen laulua..
Hazz: nauttia auringosta..
Hazz: katsoa kun lehdet kasvavat puihin..
Hazz: ja miten luonto muuttuu..
Hazz: kevät on suosikki vuodenaikani.
Hazz: silloin rakastutaan ja ihastutaan.
Hazz: syntyy kesäromansseja..
Hazz: kaikille muille paitsi minulle..
Hazz; koska hän ketä rakastin ei ole enää täällä..
Hazz: niin se on.. Mendigolla on varmasti uusi elämä jo..
Hazz: minun on vain päästettävä irti.. *kuulee jonkin äänen*
Hazz: hm? Sanoitko jotain pikkuiseni..
Hazz: voit kertoa minulle asiasi..
Hazz: kuuntelen varmasti...
Hazz: . . . Olen pahemmin sekaisin kun luulin..
Hazz: mutta..
Hazz: minun on aika mennä kyläilemään..





Tähän loppuun vielä.. laitoin tekstit kännykällä joten saattaa olla miten sattuu xd mutta kun menen koneelle korjailen asiaa.. ;)



//vilma ja Hazz

5 kommenttia:

  1. Wow, ihana kuvatarina * 3 *
    Hazz on kaunotar ♥

    VastaaPoista
  2. Mäpäs oon ilkee ja liityin blogiis :D

    http://sipsindolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaikki! Ootte ihanii!!!

    Tervetuloa Sipuli Sipsi joukkoon iloiseen ;3 katson blogisi

    VastaaPoista