maanantai 3. kesäkuuta 2013

Miksi sytytitkään roihun riehumaan silloin aikanaan.

tiedätte mitä tehdä. :D

Kuuntelee mua tähti taivas täällä kuuntelee

 Kun huudan äänen miks pois ei mee. Hurja polte pohjaton.


Haalenee. Vaik vuosi vuodelta vain haalenee.


Se rauta silti rintaa raatelee.
 Yksinäinen yöni on.

Kiihkeyttä kuumaa.

 Hulluutta huumaa.

Sait mut tuntemaan.
 Katso mua pitkään. 

Miksi sytytitkään. Roihun riehumaan. Silloin aikanaan.

 Vieläkin. Kai siitä haaveilen mä vieläkin.
 Kun tässä istun silmin polttavin.

Hehkuvan sun tahtoisin.



Kiihkeyttä kuumaa.

Hulluutta huuma.


Sait mut tuntemaan.

Katso mua pitkään.


Miksi sytytitkään. Roihun riehumaan.

Silmissäs on hetken verran.
 Polte tuon sen tunsin kerran.
 Jos mä jään. Vieläkö sen nään.
 Uskonko ja uskallanko
 Tahdonko ja tarkoitanko
Näänkö sen muuta toivo en.











Kiihkeyttä kuumaa.

Hulluutta huuma.

Sait mut tuntemaan.

Katso mua pitkään.

Miksi sytytitkään. Roihun riehumaan.

Kiihkeyttä kuumaa.

Hulluutta huuma.

Sait mut tuntemaan. 

Katso mua pitkään.

Miksi sytytitkään. Roihun riehumaan. Silloin aikanaan.



Ommattu:

Milla.
Skidy
Sandra
Sinna
Piia
Peppi
Janika
Alisa
Elli
Jemina
Ja koko 6lk!

ja nukeille. <3


//Vilma//

5 kommenttia:

  1. Tosi ihana ja koskettava shootti <3 Kiitti ommauksesta ihana <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rakkaani <3 Te olette saannut mussa kirjaimellisesti sydämmessä roihun riehumaan <3 Muistan teidät aina tuosta kappaleesta <3 nwn

      Poista
  2. IHANA! OwO *Love it* Kiitos Vilma!
    Ali ja Lucy:*TapuTapu*

    VastaaPoista
  3. ihana postaus ja ihanat nuket. :) <333

    VastaaPoista